Termeni si conditii

Termeni si conditii de vanzare

Articolul 1 : Preambul

1.1. Societatea CAFE PLAISIR CORSE : Cum puteti sa ne contactati ?

Societatea CAFE PLAISIR CORSE este o societate cu raspundere limitata – debutant, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5861/15.05.2015, CUI : 34516759. Este platitoare de TVA si are numarul de TVA : RO 34516759.

Pentru a va ajuta in alegerea produselor adaptate la nevoile si dorintele Dvoastra, puteti sa ne contactati :

- Prin telefon la numarul 031 425 27 96, de luni pana vineri intre orele : 08 :00-12 :00/ 14 :00 – 19 :00 si sambata intre orele : 09 :30 – 14 :00.

- Prin email via formularului de contact din site

- Sau sa ne scrieti la adresa : Calea Mosilor nr.253, Bl.53, Sector 2 Bucuresti

1.2. Magazinul online - www.cafethescu.ro : care sunt informatiile mentionate ?

Societatea CAFE PLAISIR SRL-D a construit si comercializeaza produse prin magazinul online : www.cafethescu.ro . Site-ul www.cafethescu.ro est prezentat in limba romana.

Sunt indicate, in principal, urmatoarele informatii:

- mentiune legale referitoare la identificarea societatii CAFE PLAISIR CORSE SRL-D

- caracteristicile esentiale ale produselor vandute, precum si preturile lor in RON, TVA inclus, si costul transportului atunci cand participarea cumparatorilor este efectiva

- detalii privind procedurile de returnare a produselor

- perioada de valabilitate a ofertei, atunci cand sunt promotii

1.3. Dvoastra: cine sunteti pentru noi?

In principiu, Dvoastra sunteti un Client/Consumator.

CAFE PLAISIR CORSE SRL-D isi ia angajamentul de a face tot posibilul pentru a satisface cererile si/sau dorintele Dvoastra, astfel incat sa construim o relatie de incredere, prietenoasa si durabila. In acest scop, incercam sa fim tot timpul la dispozitia Dvoastra si suntem atenti la toate comentariile Dvoastra.

In urma comenzii, Dvoastra acceptati ca aveti capacitatea juridica deplina si va angajati sa respectati prezentele Conditii generale de vanzare.

1.4. Termenii si conditiile de vanzare : ce definesc ei (ele) ?

Toate comenzile facute pe acest site vor fi supuse prezentelor Conditii de vanzare. Acestea au ca obiect definirea regimului vanzarilor, precum si drepturile si obligațiile care decurg din acesta.

Dorim sa va informam ca, in masura in care comandati produsele online, acordul Dvoastra cu privire la continutul prezentelor condiţii generale de vanzare nu necesita nici-o semnatura.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a face modificari ale continutului, formei, asezarii in pagina, preturilor, produselor, fara a fi necesara anuntarea prealabila a Clientilor/Consumatorilor, referitor la aceste modificari.Va invitam sa cititi versiunea in vigoare in ziua comenzii. In acest scop, puteti sa descarcati, sa salvati si sa reproduceti aceste conditii de vanzare.

Contractul de vanzare a unui bun cumparat de pe site este format din conditiile de vanzare in vigoare in momentul comenzii.

1.5. Comanda online : trasare si arhivare

Site-ul nostru conserva in conditii normale de securitate toate comenzile, platile sau schimburile de informatii efectuate. Facturile sunt arhivate, putand fii utilizate ca proba juridica.

Articolul 2 : Ofertele CAFE PLAISIR CORSE SRL-D

2.1. Disponibilitatea produselor

Ofertele noastre de produse si preturi sunt valabile atata timp cat acestea sunt vizibile pe site, in limita stocurilor disponibile.

O comanda indisponibila va fi anulata automat si veti fi rambursat in cazul in care v-a fost debitat contul bancar.

2.2. Identificarea produselor : informatiile furnizate

Fotografiile, textele, grafica, fisele tehnice pot fi furnizate de producatori si sunt reproduse cu acordul acestora.

2.3. Conformitatea produselor

Produsele pe care le oferim sunt in concordanta cu legislatia si standardele aplicabile in Romania si Uniunea Europeeana.

Articolul 3: Procesarea comenzii

3.1. Informatiile furnizate in momentul introducerii comenzii

Comenzile online

Comanda online se proceseaza direct pe site, completand formularul de comanda din sectiunea speciala prevazuta in acest sens. Va recomandam acest tip de comanda deoarece produsele si cantitatea sunt identificate corect, iar accesul Dvoastra este 24 ore/ 24.
Inregistrarea Dvoastra se face utilizand date corecte si valide, si completand toate campurile prevazute in acest sens. In situatia in care adresa de facturare este diferita de cea de livrare, acest lucru se va specifica, si se va completa aceasta adresa.

Va rugam sa verificati integralitatea si conformitatea informatiile pe care le furnizati in momentul comenzii, inclusiv adresa de livrare. Noi nu putem fi considerati responsabili pentru eventualele erori de introducere a datelor si consecintele care pot rezulta din aceasta cauza (de exemplu, cantitati gresite, intarzieri sau erori de livrare). In acest context, costurile legate de re-expedierea comenzii vor fi suportate de Dvoastra.

Comenzile telefonice

Exita posibilitatea de a face si comenzi telefonice, la numarul 031 425 27 96, de luni pana vineri intre orele : 08 :00-12 :00/ 14 :00 – 19 :00 si sambata intre orele : 09 :30 – 14 :00.

Comenzile prin telefon sunt rezervate, pentru inceput, doar Clientilor/Consumatorilor care pot sa vina sa recupereze produsele in magazinul nostru din Calea Mosilor nr.253, Sector 2. Va multumim pentru intelegere.

Articolul 4 : Pretul

4.1. Modalitatile de plata

Pentru plata produselor comandate si a costurilor de livrare puteti opta pentru urmatoarele variante:

- ramburs, in momentul livrarii de catre firma de curierat. Pentru acest tip de plata nu se percepe nici-o taxa de ramburs

- cu cardul

- plata in avans prin ordin de plata sau virament bancar. In general, tranzactia prin virament bancar dureaza intre 24 si 48 ore.

Plata online se face cu ajutorul sistemului mobilPay.

4.2. Plata online securizata

In urma validarii comenzii, Dvoastra ne garantati ca dispuneti de autorizatiile necesare pentru a utiliza metoda de plata aleasa. Va garantam securitatea transferurilor prin utilizarea mediul de tranzactionare 3D - Netopia mobilPay.

4.3. Plata integrala

In afara de ofertele speciale pe care le propunem pe site, plata se achita integral la comanda. Sumele colectate nu poate fi considerate ca avansuri. Comanda va fi considerata ca achitata atunci cand Dvoastra ati platit integral atat pretul produselor comandate, cat si participarea Dvoastra la costurile de transport.

4.4. Plata incompleta

De asemenea, in afara ofertelor speciale propuse pe site, ne rezevam dreptul de a refuza o comanda sau de a efectua o livrare, in cazul in care nu ati achitat comanda, patial sau integral, sau in cazul in care, o neintelegere asupra platii a intervenit.

Produsele vandute raman in proprietatea noastra pana in momentul achitarii integrale a acestora, inclusiv costurile de transport care va revin. In urma receptionarii produselor riscurile legate de acestea va sunt tranferate. In consecinta, trebuie sa vegheati la buna conservare a acestor bunuri.

Articolul 5 : Livrarea

5.1. Modaliti si taxe de transport

Produsele vor fi livrate la adresa de livrare pe care ati indicat-o in momentul comenzii.

Comanda va fi livrata prin intermediul firmei de curierat Urgent Cargus cu care societatea noastra a incheiat un contact de colaborare, in acest sens. Urgent Cargus livreaza in toate localitatile din Romania.

Taxa de transport este de :

- 12 RON (inclusiv TVA) in Bucuresti

- 16 RON (inclusiv TVA) in orice localitate din tara, cu exceptia Bucurestiului

Taxa de transport va fi achitata in momentul comenzii pentru platile facute cu cardul si pentru platile facute in avans, prin ordin de plata sau virament bancar.

Pentru platile in varianta ramburs, taxa de transport va fi achitata agentului URGENT CARGUS, impreuna cu contravaloarea coletului, in momentul livrarii.

Taxa de transport este fixa, indiferent de volumul si greutatea coletului.

5.2. Transport gratuit

Pentru orice comanda de peste 200 RON, transportul este gratuit.

5.3. Termen de livrare

Termenul de livrare a produselor este de maximum 2 zile lucratoare, calculate de la momentul validarii platii. In conditii speciale, obiective, ne rezevam dreptul de a mari timpul de livrare, fara a ni se putea imputa nici o culpa in acest sens.

Nu se fac livrari sambata. Comenzile facute incepand de vineri ora 12:00 si pana luni dimineata vor fi livrate, din magazinul nostru, in cursul zilei de luni.

CAFE PLAISIR CORSE nu este responsabila pentru eventualele intarzieri datorate transportatorului.

5.4. Recuperarea produselor in magazin

Aveti posibilitatea de a alege recuperarea produselor in magazin. Comanda Dvoastra va fi disponibila in 24 de ore, la magazinul nostru din Calea Mosilor nr.253, de luni pana vineri intre orele : 08:00-12:00 / 14:00-19:30 si sambata, intre orele : 09 :30 – 14 :00.

Articolul 6: Receptionarea coletului

Va rugam sa verificati starea aparenta a produselor la livrare. In cazul unei anomalii evidente (daune, lipsa de produse comparativ cu livrarea, colete deteriorate, produse rupte, etc...), va rugam sa ne semnalati aceasta anomalie in termen de 3 zile de la receptionarea coletului.

In cazul in care produsele trebuiesc returnate, va rugam sa faceti o cerere de retur, prin posta sau prin e-mail, la adresa postala sau adresa de mail, mentionate la punctul 1, al articolului 1.

Aceasta cerere va fi insotita, dupa caz, de o copie a mail-ului transmis transportorului sau a constatarii facute cu agentul transportatorului, in momentul receptionarii coletului defectuos.

Returul se va face conform articolului 7, de mai jos.

Articolul 7 : Returnarea produselor

Conform articolului 7, al Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000, completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003, pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000, privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

De asemenea, conform articolului 12, litera a), coroborat cu articolul 10, litera c), din Ordonanta citata mai sus, termenul de 10 zile de renuntare la comanda, nu se aplica produselor alimentare comercializate pe site-ul nostru, deoarece se pot degrada sau deteriora rapid.

In consecinta, posibilitatea denuntarii unilaterale a contractului de catre Dvoastra, fara invocarea unui motiv intemeiat si fara penalitati, nu este aplicabila in prezenta situatie.

Aveti insa posibilitate de a renunta la cumpararea produselor nealimentare, comercializate pe site-ul nostru, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, prin intermediul unei notificări in scris, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor.

Produsele pot fi returnate numai daca sunt returnate in ambalajul de origine impreuna cu accesoriile, consumabilele aferente, etc., si nu prezinta nici-un semn de uzura sau consum, deci sunt in perfecta stare de a fi revandute. De asemenea, o declaratie scrisa etse necesara, in care mentionati ca nu ati intreprins nici-o actiune, cu privire la produsul returnat.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Dvoastra, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

CAFE PLAISIR CORSE SRL-D va rambursa contravaloarea produselor returnate, in cel mult 30 de zile de la data primirii produselor si verificarii starii acestora. Suma rambursata, cat si conditiile de returnare, nu includ cheltuielile de transport.

Articolul 8 : Mentiuni legale responsabilitati si obligatii

8.1. Obligatiile Dvoastra

Utilizatorul se obliga sa foloseasca site-ul www.cafethescu.ro, in conformitate cu termenii si conditiile stipulate, cu buna-credinta, si sa nu descarce sau duplice, sau sa foloseasca in interes propriu sau pentru o terta persoana, nici o informatie, fotografie, logo, design, etc. de pe prezentul site.

Prin inregistrarea si completarea campurilor de pe site-ul www.cafethescu.ro , Dvoastra declarati pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate va apartin si sunt corecte, complete si valide.

In urma validarii comenzii, Dvoastra va obligati sa platiti pretul datorat comenzii efectuate online sau prin telefon.

De asemenea, aveti obligatia de a nu utiliza materiale care contin virusi sau alte programe informatice menite să copieze, sa altereze sau sa distruga conținutul prezentului site, sa nu publicati sau sa utilizati texte, fotografii, etc care fac obiectul unui drept de autor sau de proprietate intelectuala si care nu va apartin, sa nu utilizati cuvinte defaimătoare, obscene, rauvoitoare,etc.

8.2. Drepturi de utilizare

Drepturile noastre de a utiliza programele informatice, va sunt accordate, dar aceste drepturi nu sunt exclusive, personale si ne-transferabile, in conformitate cu legea proprietati intelectuale.

Orice utilizare, difuzare, transmitere de link-uri sau continutul site-ului fara permisiunea noastra, angajeaza raspunderea Dvoastra.

8.3. Protectia datelor cu caracter personal

In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va informam ca aveti dreptul de acces si de stergere, blocare, actualizare sau transformarea datelor Dvoastra personale si va puteti exercita acest drept direct in spatiul personal de pe site-ul nostru sau prin adresa de mail sau telefon, comunicate la punctul 1, al articolului 1.

De asemenea, persoanele care si-au dat acordul pentru prelucrarea datelor lor personale, vor fi informate cu privire la prelucrarea desfasurata, scopul si durata acesteia.

Societatea noastra se obliga sa colecteze, sa stocheze, sa prelucreze si sa dministreze, in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care Dvoastra le-ati furnirzat cu ocazia accesarii prezentului site si/sau completarii formularelor disponibile pe acesta, numai in conformitate cu prevederile legii mentionate mai sus.

CAFE PLAISIR CORSE SRL-D este inregistrata ca operator de prelucrare a datelor cu caracter personal, la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, sub numarul 15846/2016.

8.4. Legi aplicabile

Prezentul contract este supus legilor din Romania.

Orice problema rezultata din incalcarea sau nerespectarea prezentilor termeni si conditii va fi solutionată pe cale amiabila. In caz de neințelegere, competenta judecatoreasca va apartine instantelor judecătoresti din Romania, de la sediul societatii CAFE PLAISIR CORSE SRL-D.

8.5. Exonerarea responsabilitatii : caz de forta majora

CAFE PLAISIR CORSE SRL-D nu poate fi trasa la raspundere pentru o incalcare a contractului in caz de forta majora, astfel cum este definit prin lege.