Livrare si retur

Livrarea

1. Modaliti si taxe de transport

Produsele vor fi livrate la adresa de livrare pe care ati indicat-o in momentul comenzii.

Comanda va fi livrata prin intermediul firmei de curierat BooKurier cu care societatea noastra a incheiat un contact de colaborare, in acest sens. BooKurier livreaza in toate localitatile din Romania.

Taxa de transport este de :

- 15 RON (inclusiv TVA) in Bucuresti

- 18 RON (inclusiv TVA) in orice localitate din tara, cu exceptia Bucurestiului

Taxa de transport va fi achitata in momentul comenzii pentru platile facute cu cardul si pentru platile facute in avans, prin ordin de plata sau virament bancar.

Pentru platile in varianta ramburs, taxa de transport va fi achitata agentului BooKurier, impreuna cu contravaloarea coletului, in momentul livrarii.

Taxa de transport este fixa, indiferent de volumul si greutatea coletului.

2. Transport gratuit

Pentru orice comanda de peste 200 RON, transportul este gratuit.

3. Termen de livrare

Termenul de livrare a produselor este de maximum 2 zile lucratoare, calculate de la momentul validarii platii. In conditii speciale, obiective, ne rezevam dreptul de a mari timpul de livrare, fara a ni se putea imputa nici o culpa in acest sens.

Nu se fac livrari sambata. Comenzile facute incepand de vineri ora 12:00 si pana luni dimineata vor fi livrate, din magazinul nostru, in cursul zilei de luni.

CAFE PLAISIR CORSE nu este responsabila pentru eventualele intarzieri datorate transportatorului.

4. Recuperarea produselor in magazin

Aveti posibilitatea de a alege recuperarea produselor in magazin. Comanda Dvoastra va fi disponibila in 24 de ore, la magazinul nostru din Calea Mosilor nr.253, de luni pana vineri intre orele : 08:00 - 12:00 si 14:00 - 18:00 si sambata, intre orele : 09:30 – 14:00.

Receptionarea coletului

Va rugam sa verificati starea aparenta a produselor la livrare. In cazul unei anomalii evidente (daune, lipsa de produse comparativ cu livrarea, colete deteriorate, produse rupte, etc...), va rugam sa ne semnalati aceasta anomalie in termen de 3 zile de la receptionarea coletului.

In cazul in care produsele trebuiesc returnate, va rugam sa faceti o cerere de retur, prin posta sau prin e-mail, la adresa postala sau adresa de mail, mentionate la punctul 1, al articolului 1.

Aceasta cerere va fi insotita, dupa caz, de o copie a mail-ului transmis transportorului sau a constatarii facute cu agentul transportatorului, in momentul receptionarii coletului defectuos.

Returul se va face conform articolului de mai jos.

Returnarea produselor

Conform articolului 7, al Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000, completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003, pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000, privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

De asemenea, conform articolului 12, litera a), coroborat cu articolul 10, litera c), din Ordonanta citata mai sus, termenul de 10 zile de renuntare la comanda, nu se aplica produselor alimentare comercializate pe site-ul nostru, deoarece se pot degrada sau deteriora rapid.

In consecinta, posibilitatea denuntarii unilaterale a contractului de catre Dvoastra, fara invocarea unui motiv intemeiat si fara penalitati, nu este aplicabila in prezenta situatie.

Aveti insa posibilitate de a renunta la cumpararea produselor nealimentare, comercializate pe site-ul nostru, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, prin intermediul unei notificări in scris, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor.

Produsele pot fi returnate numai daca sunt returnate in ambalajul de origine impreuna cu accesoriile, consumabilele aferente, etc., si nu prezinta nici-un semn de uzura sau consum, deci sunt in perfecta stare de a fi revandute. De asemenea, o declaratie scrisa etse necesara, in care mentionati ca nu ati intreprins nici-o actiune, cu privire la produsul returnat.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Dvoastra, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

CAFE PLAISIR CORSE SRL va rambursa contravaloarea produselor returnate, in cel mult 30 de zile de la data primirii produselor si verificarii starii acestora. Suma rambursata, cat si conditiile de returnare, nu includ cheltuielile de transport.

Mai multe informatii despre termeni si conditii gasiti aici.